Információk termékekkel kapcsolatban

Értékesítés Spar

Wolf mintabolt
(Interspar)

9023, Győr,
Fehérvári út 3.
+36 96 311 623
Open H-P 9:00 - 18:00, Sz 9:00 - 13:00
Értékesítés Szigethy

Szigethy Attila úti
mintabolt

9023, Győr-Adyváros,
Szigethy Attila út 78.
+36 96 440 505
Open H-P 8:00 - 17:00

Látogasson el mintaboltunk egyikébe, ahol személyesen is megtekintheti termékeinket. Szakértő kollégáink készséggel segítenek a megfelelő termék kiválasztásban.

Mintaboltunkban széles termékválasztékkal és szakszerű tanácsadással várjuk vásárlóinkat. Forduljon hozzánk bizalommal!

Nagykereskedelmi megrendelések

Értékesítés Ipari Park

Nagykereskedelmi
értékesítés

9027, Győr-Ipari Park,
Csörgőfa sor 4.
+36 96 428 160
Open H-P 8:00 - 16:00

Amennyiben nagyobb tételben szeretne rendelni, vegye fel a kapcsolatot nagykereskedelmi értékesítési osztályunkkal. Kollégáink készséggel állnak rendelkezésére minden felmerülő kérdés esetén.

  +36 96 428 160   |   +36 30 3370 230   |   +36 30 3483 232

Kapcsolatfelvétel

Gyakori kérdések

A Wolf Orvosi Műszerek Kft. különböző orvosi műszereket, kötszereket, orvosi diagnosztikai eszközöket, rehabilitációs és fájdalomcsillapító készülékeket, valamint egyéb egészségügyi termékeket kínál.
A rendeléshez válassza ki a kívánt terméket, helyezze a kosárba, majd kattintson a “Kosár” ikonra, ahol véglegesítheti a rendelését. Adja meg a szállítási adatokat, válassza ki a kívánt fizetési módot, és fejezze be a rendelési folyamatot.
Elfogadunk bankkártyás fizetést, banki átutalást, valamint utánvétes fizetést, ha házhoz szállítjuk a terméket. Ezen kívül van lehetőség helyszíni fizetésre mintaboltjainkban készpénzzel vagy bankkártyával.
A szállítási idő általában 2-5 munkanap, attól függően, hogy melyik szállítási módot választja. A szállítási költség a rendelés értékétől és a választott szállítási módtól függ.
Igen, van lehetőség személyes átvételre is. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy egyeztessen a legközelebbi mintabolt átvételi lehetőségeiről.
Ha segítségre van szüksége a megfelelő termék kiválasztásában, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal telefonon vagy e-mailben. Kollégáink szívesen segítenek Önnek a legmegfelelőbb megoldás megtalálásában.
A garancia időtartama és feltételei a terméktől függnek. A vásárlást igazoló bizonylattal igényelheti a garanciális szolgáltatásokat.
Cégünk elérhetőségei a következőek:
 Wolf mintabolt (Interspar): Tel.: +36 96 311 623
 Szigethy Attila úti mintabolt: Tel.: +36 96 440 505
 Ipari Park – Nagykereskedelmi megrendelések: Tel.: +36 96 428 160
 e-mail: info@wolforvosimuszer.hu
Egyszerűen válassza ki a terméket, tegye a kosárba, majd kövesse a rendelési folyamatot. A rendelés leadásához regisztrációra is szükség lehet.
Ha rendelését még nem dolgoztuk fel, akkor módosíthatja vagy törölheti azt. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal e-mailben vagy telefonon a rendelés módosításához vagy törléséhez.
Igen, minden rendelésről automatikusan küldünk egy visszaigazoló e-mailt, amely tartalmazza a rendelés részleteit.
Ha nem kapott visszaigazolást, kérjük, ellenőrizze a spam vagy kéretlen levelek mappáját. Ha ott sem találja, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal és ellenőrizzük rendelését.
Házhoszállítás esetén a rendelés nyomkövetéséről logisztikai partnereink intézkednek, helyszíni vagy mintabolti átvétel esetén e-mailben értesítjük az átvételi lehetőségekről.
Ha hibás vagy sérült terméket kapott, kérjük, azonnal vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, küldje el a termék fotóját és a vásárlást igazoló bizonylatot, és mi intézkedünk a csere vagy visszatérítés ügyében.
A termék visszaküldése és cseréje 14 napon belül lehetséges, ha a termék nem használt és sértetlen. A visszaküldési költség a vásárlót terheli, kivéve, ha a termék hibás. Kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal a részletes információkért.
Ha a termékkel kapcsolatban nem elégedett, a visszaküldés költsége a vásárlót terheli, kivéve, ha a termék hibás vagy sérült. Az ügyfélszolgálatunk segít Önnek a visszaküldés lebonyolításában.
Igen, lehetőség van utánvéttel történő fizetésre, amennyiben a termék házhoz szállításra kerül. Ebben az esetben a futárnak kell a rendelés összegét készpénzben vagy bankkártyával kifizetni.
Ha rendelése a várt időpontig nem érkezett meg, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, és mi utánanézünk a szállítással kapcsolatos problémáknak. Kérjük, adja meg a rendelés számát, hogy segíthessünk.
Elfogadunk bankkártyás fizetést, banki átutalást, valamint utánvétes fizetést kiszállítás esetén. Ezen kívül van lehetőség helyszíni fizetésre mintaboltjainkban készpénzzel vagy bankkártyával.
Igen, minden rendelésről automatikus visszaigazolást küldünk az e-mail címére.
Ha a rendelését még nem dolgoztuk fel, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, hogy segítsünk a módosításban vagy a törlésben.
A szállítási idő általában 2-5 munkanap, de ez a választott szállítási módtól is függ.
Kérjük, azonnal vegye fel velünk a kapcsolatot, és küldjön fotókat a hibáról vagy sérülésről. Kollégáink segítenek a probléma gyors megoldásában.
Igen, a törvény által biztosított 14 napos elállási jogot érvényesítheti, ha a terméket nem használta és eredeti állapotában visszaküldi.
A garanciális ügyintézéshez kérjük, őrizze meg a vásárlást igazoló bizonylatot, és vegye fel velünk a kapcsolatot.
Igen, rendelését személyesen is átveheti mintaboltjaink egyikében, amelynek címét és nyitvatartását megtalálja a weboldalunkon.

PÁLYÁZAT